annesinin_kizi Edahuma tabiki canım 5 De uyandi mama içti uyudu sonrasında ağladı hep sallanmak istedi sadece salladık ça sustu şimdi uyuyor uyanmadan Ama benim uykum kaçtı tabi burda takılıyorum 5 ten beri 🙂🙂
Dgndrmz Edahuma uyanan degilde bebesi gece hiç uyumayıp anasını perişan eden bebeler burda mı diyecektin herhalde 🙄 grip oldu yavrum ağız burun tıkalı gece ona da zindan oldu bize de Allahtan ablam bizde de teyzesi kıyamadı bana genelde o salladı
Yenievliiiiii Bizimki de uyandııı.20 aylık. Acıkıyo bu saate kadar tabi. Emzirdim geri yatırdım odasına. 10 a kadar rahatım inşallah
Deletedmom_36 Edahuma babada cok erken gidiyor ise demekki☺️Bizim babamiz isten ayrildi donusumlu uyuyoruz tekrar uyandigi zaman baba bakicak ben uyuycam🤭
Edahuma Deletedmom_36 5 buçukda gidiyo 😬 8 e kadar ayaktayız bizde ben yatiyorum gülüyo babamiz gece horluyor sesine uyaniyor ögrenmis onun taklidini yapiyor gittiginden itibaren kiggg kiggg diye bide hoşuna gittimiş sanırım gülüyor 😊😊😊
Semanurikra Bizim minnoş uyandı. Bir güzel emdi . Babayida uğurladık şimdi küçük beşiğinde salonda sallıyorum. Uyur birazdan sonra beraber 11 e kadar uyuma keyfff😁
Adadefne20 Semanurikra ya akşam kaçta uyuyo 11 e kadar uyuyan bebek mucize bence 😀biz 6 da uyanıyoruz 😔