1 aylık oğlum çok nadir kaka yapıyor. En son çarşamba gün yapmıştı. Ondan öncede cuma 5-6 günde bir yapıyor. Biraz araştırdım bi çok yerde normal yazıyor. Ortalama 1 haftadır sadece anne sütü ile besleniyor. Gaz sorunumuz sürekli var masaj yapıyorum kiraz çekirdeği vs nurse harveys colex şurup kullanıyoruz. Sanırım kaka zamanı geldi bugün çok huzursuzdu ne emdi doğru dürüst ne uyuyabildi. Uyutuyorum yarım saat anca uyuyor kakasından dolayı olduğunu düşünüyorum normalde 4-5 saat kesintisiz uyuyor acıkınca uyanıyor. Son 2 gündür sürekli kıvranarak uyanıyor gaz dan mı kakadan mı bilemedim. Bu gece yatarken kulak çubuğuna zeytinyağı döküp poposundan uyardık ama hala yapmadı. Sürekli gaz yapıyor. Ne yapmak lazım ?