Kızlar bu durumla karşılaşan var mı aranızda ? Bebeğim bir aylık oldu ve üşüttü nasıl başardım bunu bilmiyorum ben annemlerde kalıyorum evde herkes grip benim dışımda sanırım onlardan bulaştı o kadar korumamıza rağmen. Ve gün aşırı banyo yaptırıyorum ondan da olabilir mi? Of kafayı yiyecem yavrum nefes alamıyor ilaçta veremiyoruz…