Kızlar benim 1 buçuk aylık erkek bebeğim var ve ben altını eşim dışında başka birinin yanında açmıyorum. Annem olduğunda onun yanında da açtığım oldu ama yinede direk gözünün önünde yapmam. Bugünde bir kaç yakınımız vardı evimizde bende altını değiştirmek için diğer odaya girdim, altını değiştirirken yakınım odaya girince refleks olarak özel bölgesini elimle kapattım sonrada hızlıca bezini giydirdim ama sizce abartıyor muyum? Eşimde gülerek tepki verdi sanki saçma bir şey yapmışım gibi ama inanın içime sinmiyor nedense, benim gibi olanlarınız var mı?