Esraea Sağlıkla büyüsün bebeğiniz🙏😊 Benim de 25 Haziran bekleniyordu ama 17 Haziran’da geldi 😊 6 kilo 61 cm. Atletik bir bebek gibi😀 Ne kilolu ne de zayıf görünüyor. Doğum kilosu 3.100 du. Sadece anne sütü alıyor. Bütün ayrıntıları yazdım sizinki daha fazla ya da daha azsa karsilastirma olmasın diye. Çünkü her bebeğin gelişimi ve genetik yapısı farklı. Karşılaştırma doğru olmaz😊 Onun dışındaki gelişimi iyi. Çok hareketli. Sürekli oyun istiyor. Bol bol gülüyor. Çok yoruluyorum gün içinde ama aynı zamanda da çok eğlenceli bir süreç 😀