Kizim suan 16 aylik emiyor Allah nasip ederse 2 yasina kadar devam ediyorum eltimin cok severim onun hakkinda kotu konuşmak icin yazmıyorum kesinlikle bugun emiyormu hala dedi evet dedim 2 yasina gelince keseceğim dedim emmiyorsa zorlama cok zor birakir falan dedi 13 aylikken biraktik biz 8 ay emse yeter dedi bende cozum buluruz dedim gecistirdim siz bu konu hakkinda ne düşünüyorsunuz