Yarenelibol_ Kızlar bebeğim grip olmuş üç gündür öksürüyor hapşuruyor balgam çıkarıyor doktor PEN-OS 400.000IU 80 ml verdi antiyobitik kulanan oldumu yan etki felan yaparmı daha cok ufak korkuyorum bişey olacak diye
Deletedmom113 Yarenelibol_ mrb cnm ya bugun dr bebegimed3 yazmis öksürük icin goturdum ama artik malum insan dr dan bile korkuyor sizde ise yaradimi ilac yan etkisi falan oldumu
KATRE_ Canım bende gribim bebegime bulasicak diye korkuyorum bebegim 15 gunluk bir bilgim yok malesef ustte gozuksun diye yaziyorum rabbim yardimcin olsun.. Benim bebegim in burnu tikaniyor bu arada burunda akintisida var gunde 3 4 kere oksuruyor hapsirikda surekli var grip mi oldu acaba :( dun doktor bisey yok dedi ama icim rahat etmiyor.. Belirtiler nasil oluyor
Yarenelibol_ Deletedmom113 o ilaç olmasaydı oğlum iyileşemezdi Allah razı olsn ne olursa olsn yan etki yapmadı az verdm 5 günde kestm 7,5 aylk smdi hiç olmadı hasta :))
Deletedmom113 Yarenelibol_ bende vermeye basladim yani öksürüğünü azalttı ama kesmezdi şimdi balgam.basladi