İyi geceler anneler benim bebegimin anlının ortasında yuvarlak kabakcıklar var dıkkatli bakınca belli oluyo birde agladıgında da yuvarlak kırmızı oluyo ortaaı beyaz kalıyo halka seklinde yani 1 1.5 haftadır var geçer diye bekledim am gecmedi basına gelen arkadaşlar varsa yardımcı olabikrmi acaba lütfen