Minakanne Önceden Prima kulaniyordum ama gerçekten para yetişmiyor bugün eşim goon bebek bezi almış Prima kulanipta bez değişikliği yapıp pişik olan varmı arkadaşlar ben bu konuda çok korkuyorum pişik olur die
duygukoc Minakanne ben bebeland kullanıyorum çok uygun ve kaliteli şok marketin malı int 45 tl ama şok markette 58 adet 25 tl göbek oyuntulu ve bezde çiş yaptığı yerde ıslaklık göstergesi var altını açmadan anlayabilirsun çok işemişmi işememişmi diye hiç pişikde yapmadı oğlumu prima konusunda bi fikrim yok canım
meryembrl Geçen ay molfix aldım genel olarak memnundum ama 2 kez sızıntı oldu bu ay tekrar prima aldım. Pişik problemi yaşamadım ama krem sürdüm ara ara