Ssare Kızlar selam 23 günlük bebeğim var ve ben cok hastayim ilac kullanamiyorum ama bu şekilde de asla gecmiyo bebege de gecicek diye cok korkiyorum cefax antibiyotik varmış Bu dönemde kullandınız mi hic antibiyotik ne yapmam lazım? Önerilerinizi bekliyorum