Esila15 Kızlar süt sağma makinesi kullanıp sutu çoğalan var mı.. ve memnun olduğunuz süt sağma makineleri nelerdir
turunculuanne Esila15 wee marka manuel olandan aldım, mecbur kalıp dışarı çıktığımda bebeğin yanındaki kişi sütünü verebilsin diye. 2 kez kullandım memnunum
Nilinannesiii Esila15 avent aldim cok iyi cekisi var. Ama olan sütümü disari cikarmiyor bence göğüsle ya da baska bişeyle alakali. Makinaya pek takilmayin..
Senacay Esila15 ben Kraft ve mamajoo kullandim. Mamajoo hala kullanıyorum. 6 aylık kızım ve hiç emmedi beni hep sagarak verdim. Gece gündüz bebek emzirir gibi 4 ay boyunca düzenli bir şekilde 2 saat bir her bir memeyi 15 dk sagdim ve sütüm çoğaldı.sut stoğu bile yaptım artık 3 4 saate bir sagiyorum ve geceleri sagmiyorum.
yanlizanne Esila15 arada sagiyorum bende Kraft marka kullaniorum elektrikli cekkim gücü çok iyi kullanımı rahat
Esila15 Senacay yaa .. Benimde kızım emmiyor .. o yüzden sağıp vermek istiyorum .. içim rahatladı çok teşekkür ederim bilgi için
Nilinannesiii Esila15 benimkide biberona alisti sutumu cogaltiyim diye almistim ama emziriyorum zar zor gunde 1e dusurdum biberon isini. Insallah saginca cikar diyim o zaman..
pazartesisendromu Merhaba ,mamajoo kullanıyorum çooookta memnunum.Ben de şimdi depo yapmadım onu araştırıyorum,nasıl yapılır?Ne zaman sağmak lazım vs. gibi
cansuayy pazartesisendromu bebeğiniz emdikten sonra ilk yarım saat içinde sağarsanız hem beyninize daha fazla süt ihtiyacı olduğuna dair mesaj gidiyor hemde buzluğa atabilirsiniz☺️