Muscan15 zaten suan yan yatması gerekiyor yutkunurken ya da emme fazlasını kusarsa boğulmasın diye. Kafa yapısını en çok kendim takmistim kafaya duzelmicek diye dertleniyordum:) kulak asmayın çok rahatsızsaniz düz kafa yastığı var uyumadığı zamanda sizin kontrulunuzdeyken onu kullanabilirsiniz ya da yastıkla destekleyebilirsiniz ama siz yanında olun kusma vs olmasına karşın