Merhaba güzel anneler, önceki gün eşim sadece beli çok ağrıyor diye doktora gitti. Dışarıda çalıştığı için doktor hastaneye girmişken bir de test yapalım dediği için test yaptırdı ve ne yazık ki pozitif çıktı. Yalnızca 2 gün bel ağrısı bunun dışında hiçbir semptom olmadı umuyoruz ki olmaz da.
Testin çıktığı gün benimde belimin ağrıdığını söyleyince hemen ertesi gün filyasyon ekibi gelip sürüntü testi yaptı. Henüz çıkmadı sonuç fakat ikimizde ara ara halsizliği saymazsak çok iyiyiz. 20 aylık kızımız var maalesef uzak duramıyoruz ama çok şükür onda da sorun yok.
Çok uzattım lafı diyeceğim şu ki lütfen ama lütfen temaslıysanız ve bir şeyiniz yok diye test yaptırmayıp normal hayatınıza devam etmeyin. Bizim gibi semptomsuz atlatan çok var özellikle son zamanlarda virüs mutasyona uğradığı için yakalananlar bu şekilde geçirebiliyor.
Biz çok dikkat ederken nereden geldiğini anlamadık. Sağlıkla kalın, çok dikkat edin kendinize ve ailenize.