Alptugmomy Kızlar cuma günü aşımızı olduk ne zaman banyo yaptırabiliriz ? Siz kaç gün sonra yaptırmıştınız ?
Alptugmomy bitterdelisi24 @Tncns @Reyhanbal 2papatya MvzEBRU Çok sağolun kızlar o halde salı gününü bekleyeyim
MvzEBRU Alptugmomy 3 gün canım o aradada aşı olan yere Islak mendil tarzı bişey değmiyecek ıslanmaması gerekiyor demişti hemşirem