Kızlar selam
Bebeğim 1 aylıktan itibaren sol göğsümü sadece uykuda tuttu. İster istemez sütüm azaldı o göğüste kâh sağmak için vakit bulamadım kâh üşendim derken kafama taktım sağıp atayım buzluğa diye. Elimde 2 makine vardı ikisi de elektrikli biri promom diğeri avent ikisinle de 30ccden başka süt çıkaramadım. Moral bozukluğuyla her gün bir umut 2 defa 3 defa sağdım ama anca 40 dk sonunda 30 cc çıktı. Kuzenimle konuşuyorduk anlattım kendisi de çalıştığı için sağma konusunda prof 😂 Neyse bende aventin hem otomatik hem manuel kullanılan pompası var ben sadece alkol aldığım zaman sağıp döküyorum dedi çocuğu 3 yaşında hala emme konusunda ısrarcı 😂 makineyi bana gönderdi bende ona promom u gönderdim. Manuel makineye karşı çok soğuk bakıyordum ama hiç öyle değilmiş. Aksine çok verimli sağıyor. Sorun makinedeymiş bu akşam sağım yaptım sol göğsüm problemli az çıkıyor dediğim halde 110 cc süt çıktı 30 dk da ağrı acı vs elektrikli de olduğu gibi olmadı. Ben çok memnun kaldım makine alacak olanlara duyurulur manuel e şans verin 😍
Şimdi bir soru sormak istiyorum ben sol göğsümde ki sütü çoğaltmak için günde kaç kere kaç dk sağım yapmalıyım?