1 aylikken benimd oğlumda sari köpüklü kaka yapıyordu dediğiniz gibi ayaklarini kaldirinca yapıyordu kontrole gidince söylemiştim makatında çatlak olduğunu söylemişti doktorum fito ile anestol krem kullandım düzenli poposunu evdeyken hep ılık su ile yıkadım her altını açtığımda hemen hemen 2,5 ay sürdü çatlağın geçmesi ve o sıralar süt olsun diye tatlıyada çok abanmıştım doktor tatlıyıda kesmemi söylemişti oda yapıyormuş zaten 2. Ayından sonra yapmamaya başladı köpüklü kaka bende tatlıyı tam kesemedim ama bayağı azaltmıştım şükür çatlakta kalmadı köpüklü kakada 🤗 geçmiş olsun doktorunuza gidince danışın