Nasıl bir ihmal arkadaşınızın yaptığı. Umarım bulaşmamıştır. Bakanlığı arayıp temaslı olduğunuzu 2 çocuğunuz olduğunu hastaneye gidemyeceğinizi, halsizlik ve ne belirtiniz varsa söyleyin filyasyon ekibi yolluyorlar test için.
Eşim önceki gün pozitif çıktı hem de hiç semptomu olmamasına rağmen dün hemen gelip bana test yaptılar.