ezgijd01 benim kızım da sinirli maalesef 🤦🏻♀️ Ben de daha ilk haftadan anlamış ve şok olmuştum.oğlum parmağımı avucuna koyunca sımsıkı kavrardı,kızım hiç yapmadı aksine kaşlarını çatıp elini çekerdi elini tutmak isteyince😕 1 yaşında şuan,elinden bişey alınca yada istediğini yapmayınca bi kaş çatması var gören korkuyor😅