Sprial taktıracam doğum yaptıktan sonra 45.günümde adet oldum , sprial taktıracaktım özeldeki doktoruma sordum 400-500 tl civarı dedi şuan öyle bi durumum olmadıgından yaptıramadım devletten randevu alayım dedım orda da bir hafta sonraya verdi zaten normal adetim o kadar sürüyodu adetim biterse dedim ki zaten o zamana bitmişti . Ben şimdi nasıl ayarlıyacam gene acaba önceki ayda kaçında olduysam o günden bir iki gün sonraya randevumu alsam ben nasıl ayarlıyacam ? Eşimde prezervatif takmayı sevmıyor bende sevmıyorum bian önce taktırmam lazım nasıl yapacam bide devlette ücretli mi ?