Eylulbebek Seher68 40. Gün yaptırdım ben sezeryan yerime vurma dedim ama salak kadın bişru hissrymezsin zaten dedi ve yapıştırıp çekti çok canım yandı allahtan bişey olmadı sen dikiş yerini elletme benim üstelik orda yoktu bişey temizdi ona rağmen yapıştırdı
tugceo92 Seher68 40 gün zaten kanamam olmuştu doğumdan sonra ben hemen hemen 2 ay olmasını bekledim açıkçası korktum da biraz dikiş yerime falan gelir acır diye. Ama zaten gittiğimde ağdayı yapan abla beni hep tanıyordu üst kısımlara tam değdirmeden alıyım dedi o şekilde yaptı
Minakuzusu Doktorun 2 ay beklemeni tavsiye ederim dedi ama ben kırkım çıkında yaptım ağdamı sezeryan yerime değdirmeden hafif oranın üzerinde jiletle geçtim sonraki ay ağda sürdüm ama gene isterseniz doktorunuza danışın