T-24 Ddilekk 2 aylıkken başladı 14 aylık olana kadar devam etti hiçbişey fayda etmedi sadece lavman ile rahatlıyordu birde emekleyince düzene girdi
Olcay Ddilekk hmm ek gıdadan olabiliyormuş doktorumuz uyarmıştı birde kabız olmasını tetikleyecek şeylerden kaçının kayısı püresi verebilirsiniz birde muz veriyorsanız ortasındaki siyah çekirdekleri alın normalde muzda bebekleri kabız yapabiliyor bi yerde denk gelmiştim deniyorum faydasını görüyorum belki o da işe yarar
Nesrina 5 aylık aynı sorunu yaşıyorum kabız mı tuttuğu için mi kabız oluyor anlamadım, 1 kere lavman yaptım dr dedi 10 günü geçince ne ilaç kullanıyorsunuz? Duphalac mı?
Ddilekk Nesrina evet duphalac birde probiyotik eğer çok rahatsız olursa lavman yap dedi doktor ama öyle rahatsız olmadı hiç