Mrb hafta içinde kızımın kilosu az diye bir post açmıştım ve maalesef bir kaç gündür ateşimiz de var idi şükür antibiyotik ile düzeldik doktor boğazı kızarmış demişti.Bizim asıl sorunumuz yemiyor sürekli ağlıyor ağzında lokmaları bekletiyor ağlarken soluk borusuna kaçacak diye ödüm kopuyor gündüz 1-2 saat uyuyor gece ise 9-10 gibi yatıp 1 den sonra saat başı uyanıyor sürekli emmek istiyor sütüm yetmiyor farkındayım mama yapıyorum onuda yemiyor inanın oğlumda hiç böyle olmamıştım ne yapacağımı şaşırıyorum aranızda bizim gibi olan var mı bana bir yol gösterin kızım 1 yaşında