Ssaremm Dogumdan sonra 3 ay daha kullanmami soylemisti doktor 2 ay oldu ilacim bitti yazdirmam lazim ama kullanmak istemiyorum hem midemi bulandiriyor hem kilodada etkisi var sanirim bisi olurmuki
HilalA Ssaremm doktorum Doğumdan sonraki altı ay boyunca kullanmamı söylemişti. 5,5 aylık olduk haşa kullanıyorum amten ebeler için gerekli bence
H-G-G Ben dogumdan sonra bıraktım doktorum elındekı bıtınce bırak dedı 1 hafta falan kullanmısımdır belkı