Bugün bebeğim 1 yaşını doldurdu yarın sağlık ocagına aşılarını vurdurmaya gidicem. Öglen saati gibi gitsem olur mu siz nasıl yaptınız? Yoksa verem gibi bikac aşıları diğer bebeklerle aynı gün sabah saatlerinde cagırdılar bunun icinde aynısını diyorlar mı?