pirov merhaba biz bebek çekimi yaparken bazen pasta patlatma da çekiyoruz. genelde pastacılar pandispanya ve renkli kremşantiyle süslüyorlar ya da ailelerimiz kendi yaptığı veya satın aldığı pastayı getiriyor. Bebişler zaten pastayı ya da kremayı yemiyor parçalayıp dağıtıyorlar, yiyen bebekler çok nadir. İsterseniz kremşanti yerine pastacı kreması yapıp sıvayabilir keki de şekersiz yapabilirsiniz. 🌸