BusraBaran Kendimi gordum resmen o kadr ayniyiz ki..Bebegim 1 aylikoldu dogumdan beri ugrasiyorum..Birisi sag diyo birisi sagma,doktor diyo gece uyandirma me zmn kalkarsa o zmn emsin ebe diyo 2 saate bir emzir hipoglisemi olur..Emzir allah emzir durumdayim ama bebegim doymuyo ciglik kiyamet mama verene kadr..Mamayla takbiye yapinca doyuyo..Bir de ustune ustuk etrafimdaki herkes sanki emzirmiyomusm da keyfime mama veriyomusum gibi davraniyo..Dilruba demirezen in cayini da aldim bi etki var mi yok mu anlayamadm cnku bi suru sey kullaniyrm sirf sut olsun diye..Normalde az bi yemekle doyan ben adeta bir goril gibi yiyorum sut olsun diye yine ayniii yine ayniii..Artik cildirmak uzereyim bu gogusleri kesip atasm geliyo