Merhaba, benim oğlumda 3 aylık 8 günlük doğumdan sonra 4 gün kontrolünde yapılan kültür sonucu enfeksiyon görüldü . Bir hafta şurup kullandık sonra tekrar kültür alındı değerleri düştü doktor antibiyotik kullanma dedi. Bir hafta sonra yeniden kültür alındı sonuç yine yüksek çıktı doktor belki kaka değmiştir laboratuvar da dedi bir dahaki kontrolde yine bakacağız dedi. 2 ay kontrole gittik değeri yeniden yüksekti yeniden antibiyotik kullandık 7 gün sonunda yine kültür verdik temiz çıktı. 3 ay kontrole gittik yeniden yüksek çıktı şimdi 7 iğne yazdı her gün vuruluyor. Doktor sünnet yapalım dedi yarın yeniden kültür verip sonuca göre sünnet olacak. İdrar yolu enfeksiyonu cidden ebeveyni ve bebeği çok yoran bir hastalık çok geçmiş olsun. Biz dün başka özel bir hastanede kültür yaptırdık sonuçları kıyaslamak adına. Bakalım😓