Mommyishome geçmiş olsun öncelikle, benim sütüm var çok şükür bebegimde az emiyo ama sık sık emiyo öyle acıklıktan aglama felan yapmıyo ama bizimde sanki bezlerimiz dolu dolu olmuyo bana öyle geliyo yani, bu ay kilosunu takip edip ona göre takılcam bezine aklıma tkaılan bez yani