ilknur_acr94 Sezaryan oldum bugün 45. Günüm hala adet oluyorum. Hayır lohusalığım bitti de normal adet mi oluyorum anlamadım gitti
Mti16 ilknur_acr94 Ben de sezeryan oldum canım 40. Günüm bugün yeni bitti . Yani ben de öyle sanıyor olabilirim dünden beri gelen giden yok 🙂
ilknur_acr94 Cileuc hayır bitti mi yoksa normal adet mi oldum anlayamıyorum kıpkırmızı şu an afesersimiz ama bir iki gün önce bu kadar kırmızı değildi
ilknur_acr94 Kuzumveben hayır bitti mi yoksa normal adet mi oldum anlayamıyorum kıpkırmızı şu an afesersimiz ama bir iki gün önce bu kadar kırmızı değildi
ilknur_acr94 Kuzumveben adetten farkını nasıl anlıyorsunuz? Tecrübesizim.. Bitmeden devam ediyor. Azalmıştı baya sonra yine kırmızı şekilde gelmeye başladı
Kuzumveben ilknur_acr94 ilk 40 gunun son 10 gunu az kanama ile devam etti az az sonra 40 gunu asti yine ayni az az kirmizi oldu sonra kahverengi gibi adet degildi yani 48 gun filandi durdu
inci_cinar ilknur_acr94 bende sadece 3 gün kanama oldu 4 günde leke gibiydi sonra hiç olmadı.oğlumda 6 buçuk ay adet olmadım kızımda 3 buçuk ay olmadım