Merhabalar anneler. Benim bebeğim 3 ay 25 günlük şu an. Bebeğimin son 2 haftaya kadar bi uyku düzeni vardı akşam 20.00-20.30 gibi gece uykusuna yatardı. Fakat şu son 2 haftadır düzen falan kalmadı naparsam yapıyım uyumuyor uyusa da yarım saat sonra tekrar kalkıyor ve uyuması 11 leri buluyor. Uyutmak için her denediğimde bağırıyor ağlıyor 🤦♀️ Nolur geçici bi dönem deyin