Arkadaşlar iyi akşamlar. Oğlum 21 aylık son 3 güne kadar çok iyi olmasada bi şekilde yiyordu. Ama 3 gündür ağzını hiçbir şeye açmıyor. Arka dörtlü azı dişleri Kaldı sadece çıkmayan. Ondan dolayı mı böyledir? Çünkü diğer dişlerini çıkarırken bu kadar yemekten kaçma durumu olmamıştı 🥺bugün isteyerek sadece annemin yaptığı kekten ve muz yedi. Bu ayda iştahsızlık normal midir zorlamak istemiyorum ama aç kalmasına da üzülüyorum🥺