Arivizviz aynen tam olarak aynı şeyi yaşadım. Çok uzun zamandır goon kullanıyorum ve hiç iz yapmıyor ama şu sıra tasmaya başladı. Sanırım büyüdüğü için gece fazla ıslatıyor artık bende gece Prima gündüz goon gidicegim. Yalnız Prima aktif Bebek aldım. Premium care ile farkı ne?