Merhabalar çevredeki bazı kişiler bebeğin ilk banyosu tuzla yapılmalı diyorlar 7 günlük bebeğim var bir kere sabunsuz sadece su ile yıkadım yüzünü pamukla sildim henüz Göbek bağı da düşmedi. Oraya su değdirmeden yıkadım. Tekrar yıkamak istiyorum sadece su ile mi yıkamalıyım yoksa tuz şampuan vs kullanmalı mıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim eşimden başka kimsem yok çünkü yanımda 😣