Silactk merhaba canım , benim oğlumda anlattıgın gibiydi, daha doğrusu kolik bir bebekti her gün uyku vaktine yakın gaz sıkışmasından ağlama krizine girerdi. biz de sap simplex damla kullandık ama asıl gazını rahatlatan rezene cayı oldu. Doktor anneler için uygun görüyor süt gaz yapmasın diye ama ben oğluma da veriyordum biberon ile. İki aylıkken başlamıştım. Okadar rahatlıyordu ki anlatamam. Ayrıca sadece anne sütü ile beslenirken veriyordum asla bir sakıncası olmadı rahatlatmasının yanında uykuları da düzene girdi yavrumun. Denemeni tavsiye ederim. Şifa olsun meleklerimize.