Dlkydnn benim oğlum 4 kilo 100 gram doğdu. Ilk 10 ay anne sütü aldı ve tabi 6. Ayda ek gida basladim. Kilosu hep fazlaydı. Yemeklerine et suyu kullandım. Kahvalti, öğle yemegi ve aksam yemegi veriyorum. Aralarda tabi ara öğün olarak meyve.Aslında cok yiyen bi bebek degil. Eşim ve ben uzun boylu oldgmz icin bebeğim de iri.