Arkadaslar oglum 15aylik ,dogdugundan beri cok emen br bebek masallh.Yalnz ben hep acim ,az once sofradan kalktm yine acim hele sabahlari midem rezalet oluyor gece de emdigi icn.Cok kalorili seyler yemem?ekmek hamurisi tatli cok az tuketirm genel anlamda saglkli beslenmeye calsrm ama bu aclik hissi hic gecmiyor,yasayan var mi bu durumu?