Aysegul3442 Merhaba bebeğim 7aylık ve son günlerde çok fazla iştahsız. Ek olarak ek gıdaya karşı aşırı tepkili pütürlü herşeyi kusmaya çalışıyor meyve asla yemiyor ne yapmam gerekiyor:( sizde durumlar nasıl
iremceren Aysegul3442 diş dönemiyse olabiliyor öyle :( bir de bazen bebekler kendileri yemek istiyo önüne yiyeceği şeyler koyun, yemese de oynar sonra yer
Aysegul3442 iremceren önüne koyduğum hiç birseyi ağzına götürmeye çalışmıyor , hatta tutmak dahi istemiyor :/