Aşı karşıtlığı nedeniyle ABD Oregon'da acil durum ilan edildi. 23 kızamık vakasının yirmisi aşıyı reddeden ailelerin çocukları.
Türkiye’de en son 23 bin aile aşı reddi yapmıştı. Bu sayı şu an muhtemelen 30 binleri geçmiştir. Ebeveynlerin yaptığı Aşı reddi bir çocuk istismarıdır.Bu bir ceza konusudur. Öyle kolayca toplumun ve çocuğun sağlığını tehlikeye atmak olmaz. Devlet esas bu konuda gücünü göstermeli.
kaynak:
https://t.co/93SRQq7KBA?amp=1