kızlar ilk gebeliğim bugün 38+6 haftalıgız hafif adet sancısı gibi ağrılarım var bu aralar ama bugün buna bel ağrısı eklendi şuan ağrım devam ediyor bu doğum belirtisini acaba ? happy momda çoğu ilk gebelik olduğu için cvp alamıyorum bu konuda yardım edermisiniz hanımlar