Zeynebimmmm MaşaAllah sübhanAllah kuzuya. Benim kızımın da gözleri evdeyken @Prenses-annesi1 ’in bebeğinin gözleri gibiydi. Dışarda görenler maviş, boncuk falan diye seviyorlardı 🤭 8 ayligiz bizde hala ne renk çözemedik 😊 babası ela, ben mavi gözlüyüm bu arada, bakalim ne renk olacak.