Herkeze merhaba arkadaşlar 4 ay 13 günlük kızım var geceleri cok sık uyanıyor napmam gerekiyor bilmiyorum Bi oneriniz var mı acaba karnı mı doymuyor dye düşünüyorum sadece anne sutu veriyorum ek bisey versem mı acaba bide elleriyle gözünü ovuşturup uyandırıyo kendını kundak yapıyorum bu seferde uyumuyor rahat rahat uyuduktan sonra kundak yapıyorum yaparken uyanıyor bu seferde nolur Bi akıl fikir verin uykusuzluktan gözlerim agrıyo