Blndla Aya doğru giriyoruz ama hala bu göbek neden gitmiyo :( ne zaman gidecekk.boyle olan var mı gitti mi göbekler..Kilom cok yok ama göbek var hafif şiş
mtmcn Blndla bence bu is dogum sekliyle de emzirmeyle de alakali degil ben normal dogum yaptim 16ay oldu hala emziriyorum aldigim yaklasik 30kilonun neredeyse hepsini verdim alt karnim duruyo😕