bebegime anne sütüne takviye olarak bebelac gold 1 verdik fakat vücudu, yüzü her yeri kızardı huysuz oldu. Daha sonra sma optipro verdik. hem de belirtilen ölçeklerin altında verdik. Onda da kızardı bebegim. Ayni şikayetleri yasayan var mi? Ne mama vereceğim ben bebegime. Sütüm yetismiyor