Benim kızım da 18 aylık. Geçen hafta gittik kontrole doktorumuz kan aldırdı d vitaminine karacağiğer böbrek ve fonksiyonlarına baktı şükür bir şey çıkmadı 2 yaşına kadar bekleyeceğiz dedi ben de sırf bıngıldak için gittim kanda bir şey çıksa en azından önlemi alınırdı