Kızlar bebeğim 4 gün önce sünnet oldu. Dün kontrolümüz vardı doktor sorun yok yıkaya bilirsiniz dedi. Bugün banyo yaptırırken tamamen benim hatam sonucu tırnağım pipisine geldi ve kanamaya başladı. İnanılmaz panik olduk.bebeğimde ağlamaya başladı hemen acile götürdük sünnet yapan doktor değil ama acildeki doktor baktı sorun yok dedi. Ama ben çok kötü oldum başına böyle bişey gelen var mı?