Merhaba benim skıntım var benimle ayni durumu yaşayan varmi merak ediyorum. 5.5 ay once dogum yaptim bir tane kizim var ama lousaligim boyunca cogu zaman eşim tek birakti destek olmadi. Sorunlarimi tek basima cozmeye calistm annem elinden geldigince destek oldu Allah razi olsn ondan. Ama hic kmse dogru duzgn gelip gtmiyodu surekli tektm nerdeyse ve artik yalnzlik fobim basladi. Yalnz kalmktan korkar oldum ve surekli agliyrm aklimda intihar düşüncesi var. Pskiloga gttm ilac verdi terapilere gtmem gerektigini veya hastaneye yatmam gerektigni syledi bu konuda hic bir destekcm yok malum koronada var napicagmi sasirdm. Lousalik sendromumu acaba