tospikannesii Seylan-18 bizim de 2 ay sürdü, vücudunda bitmişti yüzünde gözünde kalmıştı, 2. ay gibi o da geçti tamamen
uykusuzMoMm Seylan-18 bızdede 2 ay sürdü uzayan sarılık testı yaptılar idrar yolu enfeksyn cıktı antıbıyotık kullandık bayagı gectı sarılıgı 2 ay 10 gun oluncada tamamen gectı
eylulbebesi Seylan-18 46 günlük oldu gözü az da olsa sarı geçmesini bekliyoruz testlerde sıkıntı çıkmadı ilaç kullanmıyoruz
Momyyyy Seylan-18 bizde de uzayan sarılık vardı ama ilaç kullanmaya gerek kalmadı test yaptık çok şükür temiz çıkmıştı sonra geçti zaten korkmayın geçer doktor kontrollerini aksatmayın ama
Seylan-18 Momyyyy teşekkür ederim🌸bugün doktora gittik tahlil yaptı temiz çıktı çok şükür sütten sarılık olmuş bebeğimde ama emzirmeye devam et dedi
Tazeanne060620 3 ay surdu bebegimin bol bol emzirin stres yapmayin geciyor eger doktor mama takviyesi derse onuda uygulayin
Angelif35 Seylan-18 merhaba, bizim de 1.5 aya yakın sürdü alın kısmında kalmıştı sınırdaki sarılık, mama takviyesi vermişti biraz dr ancak öyle geçti🙏🏻
Momyyyy Seylan-18 benim bebeğim de sütten sarılık olmuştu yani aç kaldığı için değil dedi doktor sen bol bol emzir geçmiş olsun 🙏🏻
Nisam3553 Seylan-18 Sürekli emzirmeme rağmen 3.5 ay sonra geçti korkmayın gözlemleyin vücudunda sarılık olmasın.
Taze_annee Seylan-18 bizim 3 ay dan fazla surdu ama 2 haftasi onemliymis sonra zarar vermezmis uzayan sarilik demisti hemsire