Ikrabebek tabi öyle ama, bir dönem ben de aldım kızıma o mamada gerçekten hem tadı hem de kokusu çok kötü. Benim kızım içti sonrasında da şiddetli bir şekilde kusmuştu ben bir daha vermedim. Normal aptamil içiyorsa çok da sıkıntı yapmayın. Kapalı kutu mamalar varsa ikinci el olarak satabilirsiniz.