Merhaba güzel anneler 12 günlük bebeğim var gaz ve kabızlık başladı iki gündür çok huzursuz uyuyamıyor hastane de D vitamini vermişlerdi Birde K vitamini acaba onlar gaz kabızlık yapar mı çok güzel uyuyor gaz kabızlık sorunu yoktu onları vermeye başlayınca başladı problem acaba bilgisi olan var mı nasıl geçer bu gaz ve kabızlık acaba ?