bayb_buglem Dogumdan sonra ayaklarim 1 numara büyüdü. Ayakkabilarimin hic biri olmuyor🙄 ayrica birde tirnak dibi iltihabindan kurtulamadim.2 aydr..basina gelen var mi
Olcay bayb_buglem ayy benimde ayaklarım büyüdü yaaa 36-37 giyen ben 38-39 giyer oldum canım çok sıkılıyo giymediğim birsürü ayakkabım var küçülmezse geri yazık olur kiloyla mı alakalı acaba
Yerfistigininannesi bayb_buglem yaaa benim postum olmuş sanki ayağım 38 den 39 oldu hatta 39.5 tırnak batmaları çok oluyo ya canım çok yanıyo kilodan mi acaba
duzenlianne bayb_buglem ahh sizi o kadar iyi anlıyorum ki 😔 hamilelikte başlayan tırnak batması ayakların şişmesiyle berbat hale geldi doğumdan snra tırnağı çektirdim ama şimdi iltihaplı ne ayakkabı ne terlik ne çorap giyebiliyorum ne yapcam bilmiyorum da 😫😫
anneeee7 bayb_buglem bndede tırnak batması oldu anlamdım daha önce yoltu acaba dogumdan kaybaklomı ayakalrkm zaten büyüktü iyice büyük oldu ayakkabılar olmuyo magazaya gitmeye üşeniyorum
bayb_buglem Olcay vallahi b3nde bilmiyorum inanin benimde bi dunya ayakkabim var . Kuculmezse oturup aglarim ve ayagima olan bitane ayakkabi yok deli gbi hala terlikle geziyorum..ins kiloyla alakalidir
Dlkbrck Olcay yaa bende de aynı doğumdan önceki kilomdan 4 kilo fazlam var ama ayakkabılarım olmuyor malesef normalde 37 giyiyordum Şuan 38 39
Olcay bayb_buglem bende ucuzundan aldım mecbur bitane 😅yoksa bende terliklerle geziyordum heryere gidilmiyorda
bayb_buglem Yerfistigininannesi soktora ciktinmi iltihap icin bana stafine cort diye hi krem vrdi icindeki iltihabi disariya attiryor ama atarken parmagim acayip zonkluyor
bayb_buglem Dlkbrck peki duzlen oldumuki hic. Benim eski kiloma daha 8 kilo var. Ben 55ten 90 a cikanlardanim. Tabi suan 65e dustumde. Ayagim tirnak batmasiydi buyumesiydi derken 38 den 40 cikti resmen
Olcay Dlkbrck kiloyla alakalı değil mi yoksa zayıflamışsınız ama olmuyor mu daha ayaklar hep böyle mi kalacak
Dlkbrck bayb_buglem tırnak batmaları bende de var boyuma göre ayaklarım büyük durmasın diye 38 numara ayakkabı aldım o da parmak uçlarımı acıtıyor bir zaman sonra ama 39 da çok kaba duruyor ayağımda 😒 nasıl olacak bilmem inşallah zamanla eskiye döner
bayb_buglem duzenlianne aynen suan bende corap bile giyemiyorum . Deliriyorum bi yere deydimi ayagim.
akillibidikcgty bayb_buglem hamileyken 33. Haftadan sonra ayaklarım şişti ödem topladı 39 numara terlik giydim. Doğumdan sonra eski numarama döndüm yine aynı 36 topukluda. 37 numara spor ayakkabilarda
duzenlianne bayb_buglem evet dün biryere çarptım başıma agrı girdi gözümden yaş geldi resmen 😔😔 doktor bi akrabamız varda ben ona gösterdim fucidin ve anestol krem sür dedi orası beyazlaşınca iğneyle patlatılıp iltihap boşaltılacak dedi sizde deneyin istersenz kremleri belki faydası olur